Τρίτη 5 Μαρτίου 2013

First giveaway!

Καλημέρα κορίτσια!

Παγκόσμια ημέρα της γυναίκας μεθαύριο, μια ημέρα που όλες πρέπει να γιορτάζουμε!

Μία ημέρα όχι απλά έκφρασης αγάπης προς τη γυναίκα, αλλά με ισχυρή πολιτική σημασία για την ενδυνάμωση, βελτίωση της θέσεως και την ισότητα των γυναικών στην κοινωνία.

Διεθνής ημέρα των δικαιωμάτων των γυναικών, μια ημέρα που δεν πρέπει να ξεχνάμε, οφείλουμε να την γιορτάζουμε αλλά και να συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε για την καθολικότητά της στην οικουμένη!

Με την ευκαιρία λοιπόν της μεγάλης αυτής γιορτής της γυναίκας είπα να κανώ τον πρώτο μου διαγωνισμό!

Είναι ένας μίνι διαγωνισμός, με δώρο ένα σετ μακιγιάζ από την Avon!

Περιέχει:
  1. Supershock mascara - black
  2. Supershock gel eyeliner - black
  3. True colour eyeshadow quad - vivid violet  
 Δεν το ανοίγω γιατί έχει απ'έξω ζελατίνα και δεν θέλω να το χαλάσω αφού θα είναι δώρο.

 Για να λάβετε μέρος στον διαγωνισμό, θα πρέπει να συμπληρώσετε την παρακάτω φόρμα. 

a Rafflecopter giveaway Οδηγίες συμπλήρωσης φόρμας:
1. Γίνεται followers του Rose Lips πατώντας το "Γίνετε μέλος αυτού του ιστότοπου" στη δεξιά στήλη της σελίδας.
2.Αφήστε μου ένα σχόλιο, γράφοντάς μου πως θα περάσετε αυτή τη μέρα!

*   Ο διαγωνισμός θα λήξει στις 8 Μαρτίου 2013.
** Ο διαγωνισμός είναι ανοιχτός μόνο για την Ελλάδα.

Καλή επιτυχία!

129 σχόλια:

  1. Καλημέρα
    Έτοιμη η ανάρτηση του διαγωνισμού στο KERDISETO και στη σελίδα μας στο Facebook Kerdiseto-Δωρεάν Online Διαγωνισμοί

    Η ανάρτηση εδώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΗΜΕΡΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΘΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΟΥΜΕ ΤΡΩΓΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΜΟΥ ΣΕ ΤΑΒΕΡΝΑ!!!

      Διαγραφή
  2. Θα κάνω ριλάξ στο σπίτι και βόλτα για ψώνια!!
    Τέλειο δώρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σήμερα θα κάνω τα πειράματά μου στο εργαστήριο, θα παρακολούσω κ το μάθημα κ κατα τις 9-9:30 ξεκούραση στο σπίτι! Αυτά είναι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ.ΟΤΙ ΚΑΝΩ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ,ΠΑΙΔΙΑ,ΔΟΥΛΕΙΕΣ,ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. σημερα σχολη ,σπιτι,γυμναστηριο,και παλι σπιτι :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν έχω ιδέα τι θα κάνω αλλά είμαι πολύ χαρούμενη για το δώρο που δίνεις!!ευχαριστούμε!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. με πολυ καλες μου φιλες θα το καψουμε πινοντας και τραγουδοντας !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ευχαριστουμε για το δωρο,οτι πρεπει για εμας που πλησιαζει η γιορτη της γυναικας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγώ θα παραβρεθώ σε reunion παλιών συμμαθητριών, τι καλύτερο γι αυτή τη μέρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. θα κανονίσω με φίλεs να βγούμε, υπέροχο δωράκι ,ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. τελειο δωρο,θα ειμαι στο σπιτι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το θελω για την αδερφουλα μου που σπουδαζει αισθητικη!!!Θα της φανει πολυ χρησιμο!!!!!Φιλακιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σπίτι θα μαι , μάλλον θα κοιμάμαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ευχαριστουμε πολυ ειναι τελειο το δωρο!!!
    giwtasidiropoulou@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Θα ήθελα να την περάσω με τη μητέρα μου και μερικές καλές φίλες, σε ένα απόγευμα με home spa, τσάι και όμορφη μουσική

    Ευχαριστούμε για το υπέροχο δώρο!!
    ΔΕΣΠΟΙΝΑ Β.

    email: deb_oro@yahoo.gr
    GFC: Cripple Horse

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δεν ξερω ακόμα τι θα κάνω!
    fatsoulalepto4ever@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τέλεια!!!
    iosifgrigoriou@gmail.com
    GFC: Iosif Grigoriou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. super!!!!!!!!!
    gfc:leuteris-xristina
    email:leuteris-xristina@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ζεστή σοκολάτα με marshmallows και βιβλιαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σκέφτομαι να πάω καμιά βόλτα με την μητέρα μου! Ευχαριστούμε για το δώρο και χρόνια μας πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Λιώσιμο στο σπίτι ψάχνοντας τι στολή θα φορέσω αύριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. χρόνια μας πολλά κ καλή επιτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όσο για το πώς θα περάσω...οικογενειακή γαλήνη!Παρέα με το σύζυγό μου κ το 15 ημερών μωράκι μας!

      Διαγραφή
  24. Μάλλον στο σπίτι!
    gfc: Maria A.
    email: daranz10@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. το πιο πιθανο στο σπιτι με τον αντρα μου και το μικρο μας ζουζουνακι!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Θα παω με την μαμα μου για καφε η ποτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. gfc titamou
    titamou@windowslive.com
    Θα προσπαθησω να επικοινωνησω με ολες μου τις φιλες και αν θελησει ο Θεος και οι υποχρεωσεις, θα το καψουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Δεν έχω κανονισει κατι ακόμη, αλλά σιγουρα θα περιέχει πολλές ώρες αφιερωμένες στις αγαπημένες μου φίλες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. θα πάω σινεμά με τον αρραβωνιαστικό μου να δούμε το Paper Boy στο Odeon Opera που κέρδισα διπλή πρόσκληση!!!
    GFC Eleftheria
    saradiven@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. εξωδο λογικα με φιλες πρωτα ο Θεος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Με το αγόρι μου φυσικά! :) :)
    Ευχαριστούμε πολύ για το δώροοο!! <3
    vouzi.xristina@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πολυ ομορφο δωρο!
    Με την κολλητη μου! :)
    email: sg.9319@yahoo.com
    gfc: Sofia Gni

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Υπεροχο δωρακι!
    Σινεμα μαζι με την κολλητη μ για να δουμε το Love in the end!!!!
    GFC:Μαρια Βασιλειου
    email:maraki19974ever2010@windowslive.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Τέλειο δώρο!!Μακάρι να κερδίσω!!Θα περάσω τη μέρα μου με τις φίλες μου χαλαρά για κρασάκι και κουβεντούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. θα βγω εξω ,θα παρατησω τον αντρα μου με το παιδι μου και θα ξεσαλωσω
    Athina Vertseti
    athinave@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Τέλειο δώρο!!! Παρέα με τις φίλες μου!!
    marwdrouga@gmail.com
    gfc: mdrouga

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Υπέροχο δωράκι!!Ποτάκι με τις φίλες μου!!
    nadiouliko@hotmail.gr
    GFC:nadiouliko

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΜΕ ΕΝΑ ΤΡΑΠΕΖΙ ΣΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ!
    stavrosmantzoukis@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Με κοριτσοπαρεα για κρασακι!
    djoanna82@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. tha vgo me files mou na diaskedasoume.
    nikh_rokana@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ξεκούραση, πολύ ξεκούραση...
    Ram.christina89@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. gfc:dora.dk
    Για καφεδακι με την κολλητη!!!!!!!!!!!!αλλα αν ειμαι κουρασμενη
    απο τη δουλεια μαλλον σπιτι στον καναπε!!!
    dora.dk@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Μάλλον σπίτι!
    gfc: ZinaP
    zina_flee@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. teleio dwro !!
    gfc/fb. Eleftheria Lemontzi
    lefty.lemontzi@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Δήμητρα Αναστασοπούλου

    Gfc: Til Rou
    email:
    tilro21@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. GFC: mariafadeout
    email: mariafadeout@hotmail.com
    Τέλειο, μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. simera tsiknopempti tha fame tha pioume me kali parea...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Θα την γιορτάσω με τον αντρα μου και ενα μπουκάλι σαμπάνια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Με την οικογένειά μου, ήρεμα και χαρούμενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. με πολύ πολύ φαγητό, όοοοοολη η οικογένεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Teleio to dwraki sou gia 1st giveaway!!! Kali tuxh se oles mas!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. me to agori mou...einai h mera mou kai 8a mou kanei ooooo,ti 8elw!!! oxi????!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Μπριζολάκια, παιδάκια και κρασάκι με φίλους ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Δυστυχώς στο σπίτι γιατί ο άντρας μου έχει ταβέρνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. εννοείται βόλτα για ποτάκι μόνο με φίλες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Μάζωξη σπίτι με delivery.Σταθερή αξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Θα μείνω στο σπίτι με την οικογένειά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. τελειο το δωρο..καλη μας επιτυχια και καλες αποκριες...
    στο σπιτι ψητουρα χαλαρα..και ισως το βραδυ βολτα με φιλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. 'Ομορφο δώρο, ευχαριστούμε! Την ημέρα της γυναίκας θα την περάσω με ότι με κάνει να αισθάνομαι όμορφα περισσότερο και σίγουρα θα την αφιερώσω σε προσωπική φροντίδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Δεν έχω κανονίσει κάτι ακόμα !
    GFC:tania
    ouranos0@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Φάγαμε το μεσημέρι έξω με φίλους!!!!
    Σκάσαμε από το πολύ φαί!!!
    Περάσαμε τέλεια με πολύ καλή διάθεση και πολύ πολύ γέλιο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Βολτούλα με τις φίλες μου!!1
    gfc: Σταυρούλα
    mail: stavroula211977@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ωραίο!
    Χρόνια πολλά σε όλες!!

    GFC: Nina Kampouri
    ninacardu@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Λέμε για μεζεδάδικο με live μουσική... Θα περάσουμε τέλεια ως το πρωί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Μπαρότσαρκα μέχρι πρωίας φυσικά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Δυστυχώς θα είναι μία μέρα όπως οι άλλες, θα φροντίζω την οικογένειά!
    Ευχαριστούμε πολύ για το όμορφο δώρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Όλο και κάποια πρόταση θα προκύψει..!Δεν έχω σχεδιάσει κάτι συγκεκριμένο.Και σπίτι να μείνω με καλή παρέα χρούμενη θα είμαι :)Τέλειος διαγωνισμός,μακάρι να σταθώ τυχερή!
    GFC: Savvina Chalkidi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Θα φάμε οικογένειακος έξω!!!εστι για αλλαγή

    ΑπάντησηΔιαγραφή