Σάββατο 23 Μαρτίου 2013

L' oreal Paris NUDE MAGIQUE CC CREAM

Γειά σας κορίτσια!

Φαντάζομαι πως όλες πια ξέρετε για τις ΒΒ Creams. Τώρα oι εταιρείες έχουν αρχίσει να λανσάρουν την νέα γενιά αυτού του είδους κρεμών ας πούμε, πολλά σε 1 κρέμα, τις CC Creams (Color Correction).
Εγώ πήρα την L' oreal Paris NUDE MAGIQUE CC CREAM την μωβ για θαμπή όψη και πραγματικά είμαι πολύ χαρούμενη γιατί μου ταίριαξε απόλυτα! την αγάπησα αμέσως!

Δείτε την διαφήμισή της:

Η 1η CC (Color Correction) Κρέμα που  διορθώνει τις χρωματικές ατέλειες είναι εδώ!

Η  NUDE MAGIQUE CC CREAM ANTI-DULLNESS όπως λέει και στην διαφήμιση της εταιρίας είναι όλα σε ένα κρέμα. Η συσκευσία γράφει 5 σε 1:
  1. Flawless coverage
  2. perfectly even skin texture
  3. fresh dewy glow
  4. 24hr hydration
  5. SPF 12
Η γνώμη μου είναι πως είναι μια πάρα πολύ καλή κρέμα και όντως κάνει αυτά που υπόσχεται. Προσωπικά μου άρεσε πάρα πολύ!
Αναλυτικά:
όπως βλέπετε στην φωτογραφία έχει λεπτόρευστη υφή, ένα ελαφρύ μωβ χρώμα και μικροκάψουλες. Αυτές οι μικροκάψουλες κατά την εφαρμογή μετατρέπονται σε foundation και έτσι δίνει την αψεγάδιαστη όπως λέει όψη.
την άπλωσα σε αυτό σημείο και φαίνεται ήδη πιο ωραία η επιδερμίδα έχοντας προσαρμοστεί απόλυτα στον χρωματικό τόνο της επιδερμίδας!
Δίνει όντως nude αποτέλεσμα και βελτιώνει την όψη της επιδερμίδας, αλλά δεν μπορώ να πω ότι παρέχει πολύ κάλυψη. Θα έλεγα ελαφριά προς μέτρια κάλυψη. Παρ'όλα αυτά η επιδερμίδα δείχνει πολύ ωραία και ξεκούραστη. Για ένα φυσικό πρωινό μακιγιάζ είναι ιδανική! Δεν αφήνει καθόλου λιπαρότητα, ούτε στην περιοχή του Τ, και για αυτό δεν χρειάζεται ούτε πούδρα! Ναι, στο δικό μου δέρμα αισθάνθηκα ότι παρέχει 24ωρη ενυδάτωση, δεν ένιωσα καθόλου όλη μέρα την αίσθηση του τραβήγματος.  Η συσκευασία είναι πολύ ωραία και πρακτική για μεταφορά. Περιέχει 30ml, θεωρώ ότι είναι καλή ποσότητα και διαρκεί αρκετά.
Το μόνο αρνητικό για μένα είναι ότι έχει SPF μόνο 12, που για το ήλιο της Ελλάδας είναι πολύ λίγο.
Η τιμή της είναι γύρω στα 13€.
Αυτές τις μέρες δίνουν και εκπτωτικό κουπόνι 4€ στην L'oreal, οπότε αν το σκέφτεστε να την πάρετε τώρα είναι μια καλή ευκαιρία.

Πως σας φαίνεται;
Την έχετε δοκιμάσει;
Θα την αγοράζατε μετά το review;







5 σχόλια:

  1. Δεν ξέρω , ακουγεται πολύ καλή αλλα διατηρώ κάποιες επιφυλάξεις.... ίσως τελικα υποκύψω στην περιέργγεια μου..
    φιλια
    Μαιρη

    http://fairymakeuptales.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mary μου αν έχεις κανονική επιδερμίδα κ δεν χρειάζεσαι την super κάλυψη είναι μια πάρα πολύ καλή εναλλακτική της BB. εμένα μου άρεσε πολύ και την χρησιμοποιώ τα πρωινά που βιάζομαι. Με την έκπτωση θα την βρεις στα 7,30€.
      Φ!

      Διαγραφή
  2. Εγώ πήρα την πράσινη και το μετάνιωσα, με κάνει κίτρινη και αν δε βάλω επιπλέον μεικ απ δεν μπορώ να κυκλοφορήσω! Αν πάρω και τη μοβ και τις βάζω μαζί λες να κάνει δουλειά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναταλία μου καλημέρα! Η πράσινη πιστεύω πως είναι κυρίως για τις κοκκινίλες του προσώπου. Εάν βάζεις λίγη πράσινη στα σημεία που είναι πιο ευαίσθητη η επιδερμίδα και κοκκινίζει και σε σπυράκια θα είναι μια χαρά. Και φυσικά μπορείς να βάζεις και τις 2, δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα, απλά να προσέξεις η πρώτη να είναι σε πολύ μικρή ποσότητα για να αποφύγεις το φαινόμενο της μάσκας.
      Φ!

      Διαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή