Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

Δείγματα......υπό μελέτη!! μέρος Α'

Hello again!

Δεν ξέρω αν σας αρέσουν τα δείγματα προϊόντων αλλά εγώ τρελαίνομαι να δοκιμάζω καινούρια προϊόντα!

Ενώ πάντα χρησιμοπούσα αμέσως ότι δείγμα έπερνα, από το καλοκαίρι και μετά πέρασα την φάση του 'άσ'το για αργότερα'. Έτσι κατέληξα να μαζέψω ένα σωρό δείγματα και νομίζω πια πως ήρθε η ώρα να τα καταναλώσω προτού λήξουν!

Τα δείγματα είναι ο καλύτερος τρόπος να δεις όχι μόνο αν σου αρέσει ένα προϊόν, αλλά και αν σου ταιριάζει και ικανοποιεί τις ανάγκες σου.

Έχω πάρει πολλά προϊόντα που τελικά δεν μου άρεσαν ή δεν μου ταίριαξαν καθόλου και έκλαιγα τα λεφτά μου, κάτι που δε θα συνέβαινε εάν είχα κάποιο δείγμα για δοκιμή.
Όπως επίσης έχω ανακαλύψει απίστευτα προϊόντα και τα έχω αγαπήσει, που δεν θα τα αγόραζα αν δεν είχα δοκιμάσει πρώτα τα δείγματά τους. 

Μέχρι στιγμής έχω χρησιμοποιήσει τα παρακάτω:
1. Το πρώτο είναι  ο ενισχυμένος ορός λάμψης της Biotherm. Υπόσχεται: άμεσο αποτέλεσμα ξεκούραστης και λαμπερής επιδερμίδας. Αυτό το δείγμα μου το είχαν δώσει όταν αγόραζα το προϊόν! Το έχω σχεδόν τελείωσει, μου αρέσει πολύ και όντως φαίνεται ξεκούραστη η επιδερμίδα μου όπως υπόσχεται (review σε άλλο post). Δεν ξέρω όμως αν θα το ξαναγόραζα γιατί είναι ακριβούτσικο!
2. LIFTACTIVE SERUM 10- YOUTH POWER SERUM. Είναι το τρίτο δείγμα που χρησιμοποιώ και μπορώ να πω ότι μου αρέσει και αυτό πολύ. κάνει απίστευτα λεία την επιδερμίδα μου, θέλει μόνο ελάχιστα δευτερόλεπτα να απορροφηθεί και είναι super βάση μεικ απ. Ναι, θα το αγόραζα.
3. λευκό τσάι - υγρό ζελέ καθαρισμού προσώπου. Το αγάπησα! όχι μόνο γιατί είναι φυσικό προϊόν, αλλά γιατί καθάρισε τέλεια την επιδερμίδα μου, αφήνοντας βελούδινη αίσθηση και ένα πολύ συμπαθητικό ελαφρύ άρωμα. Ναι, στην αγορά του!
4. wild mango butter, πρόσωπο και χείλη - προστασία σε έντονες καιρικές συνθήκες. Είναι ένα πολύ καλό προϊόν και μου άρεσε. Το χρησιμοποίησα περισσότερο στα χείλη που έχω ένα θέμα σκασίματος και ομολογώ πως έκανε καλή δουλεία. έχει ευχάριστο άρωμα. Δεν ξέρω αν θα το αγόραζα, γιατί και τα λιπ μπαλμ κάνουν την δουλειά για τα χείλη και είναι πιο εύχρηστα από ένα προϊόν σε μορφή κρέμας. Πάντως όταν ήμουν κρυωμένη, που το έβαζα στα χείλια μου που έσκαγαν συνέχεια και στην μύτη μου που είχε ερεθιστεί πολύ από το φύσα φύσα έκανε πολύ καλή δουλεία.
5. Face & Eye Emulsion For Sensitive Skin - σειρά ARTEMIS, Fresh Line.  Πολύ ωραίο γαλάκτωμα καθαρισμού, με συμπαθητικό άρωμα. αφήνει την επιδερμίδα πολύ απαλή, δεν ερεθίζει και είναι φυσικό προϊόν. Δεν ξέρω όμως αν θα το αγόραζα γιατί είναι ακριβούτσικο!

έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά, αν ναι ποιό; 


2 σχόλια:

  1. Έχω δοκιμάσει το ζελέ καθαρισμού με λευκό τσάι του ΚΟΡΡΕ και το χρησιμοποιώ ακόμη,έχει πολύ καλό αποτέλεσμα.Απο αυτά που αναφέρεις θα ήθελα να δοκιμάσω τον ορό λάμψης,ελπίζω να κάνεις ένα σχετικό ποστ με πιο οικονομικές προτάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Savvina μου είναι πραγματικά πολύ καλός αυτός ο ορός, εμένα μου ταίριαξε στην επιδερμίδα μου και είδα ότι φαινόταν ξεκούραστη και πιο λαμπερή από τις πρώτες μέρες!θα ακολουθήσουν σίγουρα και άλλα post με πιο οικονομικά προϊόντα!

      Διαγραφή